sunnuntai 11. elokuuta 2013

timantit on ikuisia

























Moikkamoi :) mää täällä piiiiitkästä aikaa kirjottelemassa, päätin nytte että haluun jatkaa tän blogin pitämistä koska koulu alkaa niin mun on paljo mukavampi sit nyt kirjotella tänne, oisin kyllä mielellää kirjotellu myös tässä kesälläkin mutta mulla on ollu kauheesti kaikkee niin en ois varmaan ehtiny :s mutta nyt taas jatkan, mutta mun kesä meni tosi hyvin, vaikka välillä saattoki tulla vähä jotai, mutta silti ollu tosi kiva kesä, on ollu hyvätki ilmat ja eise sade aina niin haittaa :) oon ollu tosi paljon kavereidenkaa, käyny pariin kertaan uimassa, ollu monien kavereiden rippijuhlia  ja tänään on yhen joten sieltä s a a t t a a  tulla jotain kuvia, ollu kavereilla yökyläilemässä, ja meilläkin ollu tosi paljo kavereita yökylässä, sitten mulla oli just heinäkuun 19 päivä synttärit, ja kun sain rahaa niin heti menin kyllä shoppailee, ja nyt on jotain kivaa uutta kun koulu alkaa tiistaina, eli enää kaks päivää, mutta onneks näille vikoille lomapäiville on kaikkee kivaa luvassa, koska tosiaan kohta nella tulee meille ja lähetään Oskarin rippijuhliin ja sen jälkeen mennään niille yöks ja heti aamusta mopoilla lähetään funparkkiin oskareitten kanssa! ja siitä illemmalla ois tarkotuksena että menisin Hannan ja Vilman kanssa jonnekkin, että pakko viä nauttii näistä vikoista lomapäivistä! :) mutta yritän mahdollisimman nopeesti tulla uudestaan postailemaan, heippaa!


4 kommenttia:

  1. sulla on kiva blogi, ja onneks et lopettanu! (:

    VastaaPoista
  2. Kiva kun jatkat,sä oot niin ihana! :)+onks ne dr.deminit hyvät?:)

    VastaaPoista
  3. erika: voi kiitos !:) jossu sää oot <3 ja jep kyllä mää nyt jaksan:) pitäis vaan hommata uus kamera nii sais tänne kivempiä kuvia ku sisko vei kameran mukanaan kun muutti :/ mutta voi kiitos sulle!:) ja on ne kyllä tän ajan ollu ihan hyvät mitä oon ehtiny käyttää :)

    VastaaPoista