lauantai 11. toukokuuta 2013

rakastan sua ja se sattuu myöntää







Heipparallaa ! oon niiin ilonen vaan siitä että on ollu niin hyvä sää ja aurinko on paistanu ja on saanu olla kavereidenkaa ja pikkuhiljaa sitä väriäki ihoon alkaa tarttuu vaikka kunnolla kesä ei ookkaa alkanu! mutta torstai tosiaan meni normaalisti koulussa sitten nurmella, illalla reeneissä ja kuvailemassa veeran kanssa. ja perjantaina oli rautialan lenkki joka juostaan meillä ylä-asteella joka vuosi eli se on melkee 10km ja se meni ekaks kerraks ihan hyvin, 54 minuuttii ja oon tyytyväinen :) ne viimeset metrit oli kyllä ihan hirveet, mut kyllä selvisin vaikka alussa ei siltä tuntunukkaa ku jännitti niin paljon. koulun jälkeen menin iltoihin ja siellä olin siihen viiteen ja lähin kotiin siitä melkeen suoraan ja empä paljo mitään tehnykkää sitte loppuillasta kotona, aika aikasin menin nukkuun kun olin niin väsyny taas. Mutta sitten tänään Julia tuli meille heti aamusta ja mentiin nurmelle isolla porukalla Aliisan, Jannan, Villen, Markuksen kans ja Lassikin tuli sitten myöhemmin. Oli niin kiva ilma ja niin hyvää seuraa et oli tosi kivaa niinku aina meillä on ollu:) et siellä meni sitten koko päivä enkä ite jaksanu ottaa kameraa mukaan, et Aliisa ehkä lähettää mulle kuvia tai sitten en laita mitään kuvia tältä päivältä  katotaan nyt! mutta nyt meen pitään jonkunlaista leffa iltaa Veeran kanssa ja tekee jotain salaattia meille, että tehkää kaikki hyvä yllätys äitille huomenna ja hyvää viikonloppuu muutenkin !!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti