maanantai 6. toukokuuta 2013

Viikonloppu


saatiin uus lamppu mun ja veeran huoneeseen :)






                                                               heeippa !
mun viikonlopusta tulin nyt lähinnä kertomaan! viikonloppu meni aika nopeesti. mulla oli vaan tarkotuksena että oisin vaan kotona enkä lähtis minnekkään. Ja sitte perjantai meniki vaan kotona normaalisti, eli en tehnykkää mitään erikoista olin koneella ja meninki aikasin nukkumaan. Lauantaina heräsinki sitten aika myöhään ja mulla oli tarkotuksena tehä teille mun ostoksista mitä ny oon lähiaikoina ostanu niin tehä niistä video mutta kamera ei suostunu kuvaamaan sitä, joten teen sen tässä joku päivä iskän koneella! no sitten illemmalla juttelin Annin kanssa ja sovittiinki sitte että meen niille yöks, käytiin kaupassa ja mentiinki kattoo heti suoraa sitä suomenpeliä ku päästiin niille. Hyvän pelin jälkee, alettiin kattoo jotain elokuvaa. no ei kyllä menny kauaa ku molemmat oli jo nukahtanu! eli mentiin sitten aika ajoissa nukkumaan ja herättiin aikasin kaheksalta sit katottiin siihen kahteentoista kaikkia ohjelmia ku mua tultiinki sitten jo hakemaan. heti ku pääsin kotiin lähin lenkille, kun meillä on lähestymässä koulussa rautialanlenkki missä pitää juosta aika pitkämatka ja mua pelottaa et onks mun polvissa nyt jotain koska eilen siellä lenkillä ne oli tosi kipeet että en melkeen pystyny juoksee, mutta toivotaan että rautiala menis hyvin. ja sunnuntai meni muuten rauhallisesti kotona, siivosin ludwikin häkin ja kävin sen kanssa ulkona. Mulla oli kyllä illalla tosi huono olo ja tuntu että nousee kuume, yöllä sitten heräsin siihe ku oli vielä pahempi olo ja mulla oliki sitten kuumetta. että nyt sitten oon ainakin tän päivän kotona tylsistymässä kun ulkona on tosi ihana ilma...! ainakin alottelen lukeen ruotsin kokeeseen ja teen muita loppuviikon läksyjä jos en muuta keksi. mutta pitäkää te kiva maanantai ja loppu viikko :)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti